قرارگاه رمضان
 
 

رئیس سابق دستگاه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی امروز طی اظهاراتی مدعی شد که ایران تا تابستان امسال از خط قرمزی که نخست وزیر اسرائیل در اظهارات سال گذشته خود در سازمان ملل از آن صحبت کرده بود، عبور خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، "آموس یادلین" رئیس سابق دستگاه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) با اشاره به مسئله هسته‌ای ایران مدعی شد که این کشور تا تابستان امسال از خط قرمزی که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل در اظهارات سال گذشته خود در سازمان ملل از آن صحبت کرده بود، عبور خواهد کرد.

یادلین در حالی این سخنان را مطرح کرد که روز گذشته وزیر جنگ اسرائیل بر سر قرارداد 10 میلیارد دلاری خرید سلاح از آمریکا با "چاک هیگل" وزیر دفاع این کشور توافقات نهایی را انجام دادند.

یادلین که در کنفرانسی در تل‌آویو صحبت می‌کرد مدعی شد احتمال دست‌یابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای قطعی است و تاکید کرد که تا تابستان امسال ایران از خط قرمز نتانیاهو عبور خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به توانایی‌های نظامی ارتش اسرائیل افزود: به عقیده من اسرائیل به تنهایی و بدون کمک کشورهای دیگر قادر به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران و مقاومت در برابر پیامد‌های چنین حمله‌ای خواهد بود.

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 19:12 :: توسط : علی

 

 پایگاه «پولیتیکو»، کاخ سفید روز چهارشنبه از کشف بسته‌ای حاوی «مواد مشکوک» خبر داد. این بسته برای «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا ارسال شده بود.

آژانس اطلاعاتی کاخ سفید اعلام کرده که این بسته دیروز توسط مرکز اسکن نامه‌های کاخ سفید شناسایی شده است. ادوین دنوان سخنگوی آژانس اطلاعاتی کاخ سفید می‌گوید این مرکز در محلی دور از کاخ سفید واقع شده و معمولا بسته‌ها یا نامه‌هایی را که نیازمند بررسی مجدد یا تست آزمایشگاهی هستند، شناسایی می‌کند.او گفته است در بسته تریاک ناخالص بوده است.

باراک اوباما چندی است به مصرف مواد مخدر از نوع تریاک اعتیاد پیدا کرده است مسئولان امنیتی آمریکا از ترس بد بودن جنس تریاک اوباما را از کشیدن مخدر غیر از کاخ سفید منع کرده اند.آژانس اطلاعات محرمانه کاخ سفید در حال حاضر با همکاری اف‌بی‌آی و پلیس واشنگتن چند خرده فروش را دستگیر کرده است.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 18:42 :: توسط : علی

درباره وبلاگ
یابن الحسن ایستاده ایم چون کوه ، مانده این چون صخره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرارگاه رمضان و آدرس gharargaheramazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 518
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1