قرارگاه رمضان
 
 

بسیاری از روزنامه نگاران بی بی سی به علت ساعت بالای کار، نبود بیمه و دستمزد پایین و نداشتن امنیت شغلی دست به اعتصاب زده اند.

www.bbc.co.uk/news/uk-21492563



ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 20:59 :: توسط : علی

روزنامه آمريكايي "بوستون گلوب" در مطلبي تحت عنوان "تضادهاي سايبري ايران" به تاريخ 11 فوريه نوشت:
ديپلماتهاي جهان ساعت هاي بي شماري را براي دست يابي به بينش و انديشه رهبري ايران آيت الله خامنه اي(مدظله العالي) و شناخت وي صرف كرده اند.


ارسال شده در تاریخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 19:21 :: توسط : علی

كلیپ صوتی «من انقلابی‌ام» را با محوریت سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی «مذاكره با آمریكا» منتشر شد.

farsi.khamenei.ir/audio-content

 


ارسال شده در تاریخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, :: 1:7 :: توسط : علی


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 1:1 :: توسط : علی

شبکه معاند بی بی سی فارسی که یکی از شبکه های غیر اخلاقی و به اصطلاح سیاسی خود را معرفی می‌کند، در اقدامی تلاش کرد تا پشت پرده سیاه خود را سفید جلوه دهد و با عوام فریبی بر مشکلات خود پوشش بگذارد.


این شبکه معاند که بارها و بارها تلاش کرده با سیاه نمایی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، به دست بوسی ملکه بریتانیا برود، این بار نیز در اقدامی مدیر خود را جلوی دوربین آورد تا وانمود کند در بی بی سی فارسی هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

بی بی سی فارسی که از هوشیاری ماموران وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل نفوذی آن شبکه، به شدت عصبانی شده، تلاش می‌کند تا وانمود کند از این موضوع ناراحت نیست و تنها ژست دموکراسی به خود گرفته است.
 


صادق صبا مدیر این شبکه که همه از سابقه گذشته آن خبر دارند، با حضور در برنامه خبر بی بی سی فارسی عنوان کرد ماموران ایران، با ساخت فیس بوک و وبلاگ های جعلی می کوشند تا به این شبکه ضربه بزنند.

نکته ای که آقای صبا فراموش کرد به آن اشاره کند، هوشیاری ماموران وزارت اطلاعات بود که البته خود وی به این موضوع واقف است.

بی بی سی فارسی و آقای صبا بهتر است بدانند که ماموران وزارت اطلاعات به دنبال ساخت این چیزها نبوده و اگر قرار باشد کاری هم انجام دهند، عوامل نفوذی شما را با مهارت خاص و توان مضاعف دستگیر می‌کنند تا شما در بهت فرو بروید.
 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, :: 19:45 :: توسط : علی


رهبر انقلاب در واکنش به نامه نگاری های سران سه قوه با بیان اینکه من از رؤساى قوا حمایت کردم، باز هم حمایت میکنم اما به آنها هشدار میدهم، مراقب باشند، تاکید کردند: از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است.

اتفاقات امروز مجلس و مسائل مطرح شده در حالی صورت می گیرد که چند ماه پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نسبت به بوجود آمدن چنین تنش آفرینی هایی هشدار داده و مسولان را از آن برحذر داشتنه بودند.

 



به همین مناسبت در ادامه به بازخوانی این بیانات تاریخی در این جلسه می پردازیم:‌

‌ «یکى از راهها، ایجاد وحدت است. اختلافات مضر است. هم اختلافات بین مسئولین مضر است؛ هم بدتر از آن، کشاندن اختلاف میان مردم مضر است. این را من به مسئولین، به رؤساى محترم هشدار میدهم. من از رؤساى قوا حمایت کردم، باز هم حمایت میکنم - مسئولند، باید کمکشان کرد - اما به آنها هشدار میدهم، مراقب باشند. نه اینکه این نامهنگارىها خیلى مهم باشد؛ نه، صد تا نامه بنویسند؛ کار خودشان را بکنند، اختلافات را به میان مردم نکشانند، چیزهاى جزئى را مایهى جنجال و هیاهو و استفادهى تبلیغاتى دشمن و خوراک تبلیغاتى رادیوهاى بیگانه و تلویزیونهاى بیگانه نکنند، صد تا نامه بنویسند؛ نامه اهمیتى ندارد. مهم این است که همهى ما بدانیم مسولیتی داریم، همهى ما بدانیم موقعیت حساسى داریم.»

در ادامه نیز ایشان تاکید کردند:«البته اختلاف نظر، فراوان است؛ هیچ اشکالى هم ندارد - دو نفر مسئولند، رفیقند، اختلاف نظر هم دارند؛ همیشه هم بوده است - اما اختلاف نظر نباید به اختلاف در عمل و اختلاف در برخوردهاى گوناگون، به اختلاف علنى، به گریبانگیرى، به مچگیرى در مقابل چشم مردم منتهى شود؛ چون آن اختلافات آنقدر اهمیت ندارد. یک وقت یک چیزهاى مهمى است، خب مردم باید مطلع شوند؛ اما این اختلافاتى که انسان مىبیند بین این حضرات هست، چیزهائى نیست که اینقدر اهمیت داشته باشد که حالا با ادعاهاى گوناگون، ما اینها را بزرگ کنیم، جلوى چشم مردم نگه داریم، به اینها اهمیت بدهیم؛ که اهمیتى هم ندارد. اختلافات را نباید علنى کرد؛ اختلافات را نباید به مردم کشاند؛ احساسات مردم را نباید در جهت ایجاد اختلاف تحریک کرد. از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده.»


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 20:33 :: توسط : علی

درباره وبلاگ
یابن الحسن ایستاده ایم چون کوه ، مانده این چون صخره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرارگاه رمضان و آدرس gharargaheramazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 513
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1