قرارگاه رمضان
 
 

شهرام همایون ضد انقلاب فراری و از مجریان شبکه ماهواره‌ای کانال وان است که پرونده کلاهبرداری وی همچنان در دادگاه‌های ایران باز بوده و شاکیان خصوصی در دادگاه‌ها رفت و آمد دارند.

وی که این روزها در خارج از کشور نیز به دلالی و تلکه کردن مردم مبادرت دارد، در اقدامی سئوال برانگیز از گروهک تروریستی منافقین حمایت کرد و با نادیده گرفتن جنایت‌های آنها به طرفداری از آنها برخاست.

در یکی از برنامه‌های وی، فردی که از بازماندگان قربانیان ترور گروهک تروریستی منافقین بود، می‌خواست در خصوص جنایات این گروهک صحبت کند که شهرام همایون اجازه چنین کاری را نداد و بعد از آن اقدام به حمایت از منافقین پرداخت!

 

 

این کار شهرام همایون در کنار اقدام برنامه روی خط صدای آمریکا رخ داد که چند شب گذشته نیز فردی از جنایات منافقین گفت و مجری برنامه به سرعت تلفن را قطع و گفت در این خصوص نباید صحبت کنیم.

این اقدام هماهنگ رسانه‌های ضد انقلاب نشان می‌دهد که آنها حمایت از گروهک منافقین را در دستور کار خود قرار داده و به هر گونه اعتراض به جنایات و کشتار آنها سانسور می‌شود.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, :: 18:53 :: توسط : علی

درباره وبلاگ
یابن الحسن ایستاده ایم چون کوه ، مانده این چون صخره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرارگاه رمضان و آدرس gharargaheramazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 496
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1