قرارگاه رمضان
 
 

این روزها در شبکه های اجتماعی مختلف صحبت از حقوق بشر می شود، حقوق بشری که حقوق کل جامعه است، حقوق بشری که یعنی همه به صورت مساوی از آن برخوردارند.

حقوق بشر یعنی اینکه از حق مظلوم دفاع شود و در برابر ظالم موضع گیری شود. یعنی ایستادگی در برابر قلدرهایی که دم از آزادی می زنند و خود سلب آزادی می کنند.

حقوق بشر امروز بهانه ای برای دشمن شده تا از آن استفاده کند، تا به اهداف شوم خود برسد، هر جا فعالیت می کند، می گوید حقوق بشر، حقوق بشر اما دریغ از اینکه بداند حقوق بشر را چطور می نویسند.

حقوق بشر یعنی مردم مظلوم ایران که در بدترین تحریم ها  به سر می برند و باز هم چیزی نمی گویند

حقوق بشر یعنی مردمی که با همه تحریم ها در برابر مشکلات زندگی کردند تا بگویند ما ایرانی هستیم

حقوق بشر یعنی پیرمرد و پیرزنی که سالها پیش انقلاب کردند و بعد از جوان خود را فدای انقلابشان کردند

حقوق بشر یعنی جوانی که با همه وجود پای انقلاب است و با همه تبلیغات منفی دشمن باز هم ایستادگی می کنند

حقوق بشر یعنی مردی که با همه تحریم ها به فرزند خود درس ایستادگی می دهد

حقوق بشر یعنی ایران و ایرانی که می خواهد ایران باقی بماند

حال....

با همه این مسائل، آیا حقوق بشر فقط می شود نسرین ستوده که با همه وجود و همه توان بر علیه مردم ایران فعالیت کرده و وقتی در زندان می رود با تبلیغات رسانه ای مظلوم نمایی می کند؟؟ این که شد حق نسرین ستوده و حقی که در برابر مردم ایران است.

مدافعان حقوق بشر پس حق مردم ایران چه می شود؟


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 23:1 :: توسط : علی

نسرین ستوده متهمی است که از ۱۴ شهریور ۱۳۸۹ به جرم اقدام بر علیه امنیت ملی و تبلیغ بر علیه نظام بازداشت شده است. در این باره محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه به صراحت گفته است که او به عنوان وکیل مورد پیگیرد قضایی نیست.

لاریجانی همچنین درباره‌ی این پرونده گفته است: «باید توجه داشت زمانی که فردی وکیل یک متهم می‌شود، تمام رفت‌وآمدش باید در راهروهای دادگاه باشد نه اینکه از پایتختی به پایتخت کشور دیگری رفته و علیه نظام و حکومت مصاحبه کند. این را سوءاستفاده حرفه‌ای از وکالت می‌گویند.

لاریجانی با تأکید مجدداً بر این نکته که نسرین ستوده به علت امر وکالت مورد پیگرد قضایی قرار نگرفته است گفته است: « ستوده به خاطر تبلیغات علیه اسلام، نظام و همچنین تماس با گروه‌های تروریستی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است. البته دادگاه باید به اتهامات وی رسیدگی کند. هیچ فردی به عنوان وکیل نه تنها مورد پیگرد قرار نمی‌گیرد بلکه مورد احترام ماست.



ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, :: 17:46 :: توسط : علی

درباره وبلاگ
یابن الحسن ایستاده ایم چون کوه ، مانده این چون صخره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرارگاه رمضان و آدرس gharargaheramazan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 503
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1